Sista kvällen hemma

Idag var sista dagen hemma, imorgon åker jag och Julia in mot Karlstad för att fixa i ordning allt över helgen då vi börjar nästa vecka! Har spenderat hela dagen hemma, bara tagit det lugnt med serier och soffhäng. Har nästan packat ner allt nu och det känns lite vemodigt att åka från mitt stora hus till mina 20 kvm i Karlstad. 

Dock är det mest vemodigt att åka ifrån de man älskar, vännerna och familjen. Att åka och luncha med mamma eller åka direkt hem till Sara efter hon slutat jobbet blir ju omöjligt nu. Det man saknar allra mest är ju de närmaste och den vardag som man så lätt kunnat bygga på nu under sommaren. 

Mot kvällen så häntade mamma upp mig för att vi skulle äta någonstans, dock fanns det inte mkt till utbud i hålan så vi satte oss på en pizzeria där Sara gjorde oss sällskap. Så spenderade min sista kväll på ett väldigt lugnt och skönt sätt med de som känner mig bäst.