The worlds greatest!

OM jag kommer sakna min klass efter jag gått ur 9:an?
Absolut! Visst, vissa dagar är man trött på folket men sen när man vänder sig om i klassrummet och få se på alla, alla människor som man känt i 10 år - då förstår man hur mycket de betytt genom åren.

 9D
2001-2010


9D

9D 9D

9D

9D 9D

9D

6
rebecka

<3

jjoseeefiin

sv: helgen har varit super !

din då?

juliaericson

kamera är viktigast! jag önskade mig pengar&presentkort annars.



men kamera är viktigast, ramlade med min systemkamera förut så den är helt kaputt (N)

lovisa

sv: haha kan tänka mig det! ska testa det nästa gång jag träffar mormor! :)

juliaericson

jag har en systemkamera.. sony någonting ;p .

själv då ? =)



tack förresten! glömde säga de i förra kommentaren :)

Helena

Sv: det förstår jag det :)



Ja hon är g r y m !