Miss fatty

Tror inte bara det är jag som är trött på att se ut som man gör?
Alla säger till en: Ja men du har former och kurvor, du ser ut som man ska göra. Ja men sist jag kolla så såg hela skolan och samhället ut som jävla tandpetare så vad är det för jävla fel på mig då?
I vilket fall som helst så är jag bra jäkla trött med att känna mig som ett svullo..alla andra är långa och smala. Sure, jag är lång. Smal kommer jag aldrig bli men vafan att se ut som ett jävla svullo 24/7 är inte så jävla kul..

Hårdträning på G?
- OM det är..

Bild innan jag börjar tränar

Before


Och såhär ska mitt slutresultat bli

After

9
Thirza

inget fel på dig :) det stämmer att du är fin så som du är, du ska verkligen inte försöka se ut så som hon på den understa bilden :O<3

viktoria g

man hallå! du är grymt fin <3



Pinnar är fula föresten.

Carolina [fotograf]

Nej usch, inte ha det som slutmål!!! Jag känner som du och satte fart på det. Har gått ner 6 kilo genom att käka normalt och öka på träningen :)



GLAD VALBORG ♥ Läs gärna min konversation med en mysko man på biblioteket i senaste inlägget! ♥ ♥ ♥

beeut

din målsättning ser inte helt okej ut tycker jag! men nej, steffy, du är inte tjock :( pressa inte dig själv för att se ut som samhällets sjuka idealjag, det är inte bra :( <3

Angelica

Jag håller med dig jag känner precis samma ;o

men gumman du är fin som du är, verkligen!! <33

s teffy

vickypicky: bara för du jämt är snygg! <3

a n n a

Inge kul att du inte är nöjd med ditt utseende för det borde du vara. Och ingen har sagt att tandpetarna är de finaste! Jag tror jocke är tycker att du är super fin som du är och alla dina vänner tycker också att du är det.



Men som sagt så handlar det ju om att man ska vara nöjd över sig själv oxå och kan hålla med om att det är svårt när dagens ideal är så viktigt att följa.



<3

cassiih

Du är ju inte alls tjock! Så kan du ju inte säga.

Jag ska säga dig att det är bra FULT att vara för smal.

och du är alldeles lagom! <3

Helena

Hoppas att du inte blir som den sista bilden, jag hoppas att du lyckas bli nöjd med dig själv! :) Lycka till!