Sommarplaner

Sådär! Nu har jag ansökt om sommarjobb, vilket var väldigt mycket i sista minuten. Satsar på att vara hemma i Hällefors ganska mycket nu i sommar. Men trots att jag sökt ett heltidsjobb så kommer jag även försöka lära mig redovisning från mamma, vilket jag tror kommer ge mig goda förkunskaper senare i arbetslivet. Dock kan jag ju inte få betalt då jag inte kan anställas utan att kunna göra arbetet, men jag ser det som en lärningsperiod för framtiden.
 
Men mina sommarplaner handlar om mer än bara jobb, det ska bli resor och jisses vilka resor jag tänkt ut! Var länge sedan jag tänkt och längtat efter en resa så himla mycket! Förhoppningsvis, om det blir som jag hoppas - så kommer jag ha tillräckligt med pengar för att nästan vara utomlands i en hel månad.
Kommer bli som en dröm!