Alltid lika bekant

Precis när saker och ting började ljusna så har jag gått och blivit sjuk. Halsen är hemsk, kan inte svälja överhuvudtaget och är alldeles svullen på halsen. Har svimmit till några gånger också, blir helt svag och känner rätt ofta hur huvudet bara snurrar. En inflammation/infektion var ju det sista jag ville ha nu..
 
Men mitt i all skit så hör brorsan av sig och vill att jag ska komma och hälsa på! Sagt och gjort, imorgon drar jag till Örebro och spenderar lite tid med Robin och hans lillasyster på Lek och Bus-landet, vilket vi gjorde första gången jag träffade hans familj - nostalgi!

Var så skönt att höra Robins röst, så bekant. Sedan skämten, sådär grova och helt sjuka så man bara måste skratta, classic Robin. Kommer bli så skönt att bara hänga med varandra, som på gamla gymnasietiden.