Favorit hundpojken

Spenderat två dagar tillsammans med Burre, varit lite hundvakt åt den finaste hundkillen jag vet. Finns nog ingen snällare och mysigare än Buster. Han är så sjukt myssugen, om han sitter vid en och man inte håller om honom eller klappar han så gnyr han direkt, haha lilla godingen..myssjuk! Helt otroligt att vi haft han i snart 2 år, vill ha tillbaka valptiden, då var han verkligen den sötaste valp jag nånsin sett, åh så kär man blev i honom redan då. Tur att han fortsatte att vara min favvo sen. 
 
Lite kul att det märks att han gillar mig också, så förhoppningsvis är jag en favorit hos honom också. Som vanligt så sov han bredvid mig sedan på kvällen och på morgonen när han tyckte att det var dags att gå upp så hoppade han upp i sängen. Enda nackdelen med Burre är de tidiga morgnarna, men med världens bästa hundkille så är det faktiskt värt det!