En andra dag i Stockholm

Fredagen startade vi dagen med en grym hotellfrukost! Sedan gick vi ut och började shoppa. Hittade en tröja jag suktat efter länge och Robin köpte skjortor. Lyckades även finna ett par skor på rean som blir perfekta nu i sensommaren, så jag var helt klart nöjd med dagens shopping! Till lunch gick vi till Pong, en restaurang jag alltid går till i Stockholm. Dock lite besviken på deras utbud denna gång, Mongolen i Karlstad har defintivt skämt bort mig den senaste tiden.. 
 
Mot eftermiddagen så mötte jag upp älskade Beut! När jag skulle hämta henne i receptionen så hittade jag henne inte, helt plötsligt kommer en lång rödhårig tjej emot mig och jag blev såå chockad! Blonde goes redhead, men hon passar verkligen såå bra i det röda svallet! Fick äntligen träffa hennes Daniel också! Vi fyra gick upp på Terrasen och tog varsin drink, pratade utbildning/jobb, Stockholm och minnen. 
 
Senare sa vi adjö till Bea och Daniel och började gå mot Gamla stan, blev lite sightseeing på vägen dit. Tror dock att om jag hade lämnat Robin så hade han aldrig hittat tillbaka till hotellet, haha helt vilsen...Väl framme vid The Flying Elk så fick vi vårt bord och beställde direkt. Robin var helt tagen, han hade pratat om restaurangen i typ ett år, så han var helnöjd! Vi tog trerätters och vin/öl-paket, så ny dryck till varje rätt. Förrätten var min favorit, pilgrimsmusslor - suktat efter att få provat riktigt goda musslor och det var verkligen såå gott! 
 
Middagen på The Flying Elk var verkligen ett perfekt sätt att avrunda våra dagar i Stockholm på!