Barndomsvän blir granne

Spenderat dagen i Karlstad tillsammans med Julia. Kan inte förstå hur ödet spelar sin roll i livet ibland. Har känt Julia sedan jag var 3 år gammal. I flera år så var hon min bästa vän, den jag kunde vara med varje dag utan att vi tröttnade. Även om vi gled ifrån varandra så har vi alltid kunnat prata och vara med varandra, det som svetsade oss samman för så många år sedan finns där än. Vi gick i samma klass från dagis till sista året på gymnasiet, många av mina stora dagar delar jag med henne - bara det är stort.
 
Men nu så ska hon flytta till Karlstad och gå samma program som jag redan går på. Som om inte det var nog så har Julia flyttat in i samma lägenhetshus som mig och hon bor på samma våning! Haha, vi bor numera 14 steg i från varandra. Om inte detta är ödet så säg? 
 
I allafall så har jag visat henne Karlstad idag, vi hängde i stan och åt på Sandy's. Vi fortsatte vidare mot IKEA där vi handlade nödvändigheter och äntligen ordnade jag så jag fick ett stort badrumsskåp!